Koşullar ne olursa olsun, müşteri ile sürekli iletişim halinde olan tüm çalışanlar ve yöneticiler.
Süre: 1 gün – 09:00 – 16:00 saatleri arası
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 20 kişi
Koşullar ne olursa olsun, müşteri ile sürekli iletişim halinde olan tüm çalışanlar ve yöneticiler.
Süre: 1 gün – 09:00 – 16:00 saatleri arası
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 20 kişi
Eğitimin Amacı: NLP yaşamımızda üzerinde düşünmeden, otomatik olarak gerçekleştirmiş olduğumuz algılama, düşünme ve davranış süreçlerini, bilinçli hale getirme ve geliştirmede üzerinde yapılan araştırmalar sonucunda, zihnin işleyişi ile ilgili, yetmişli yılların sonlarına doğru Amerika’da geliştirilmiş bir model ve metodolojidir. Bilgi vermenin yanı sıra bir davranış geliştirme eğitimi olup, katılımcılarda konuya ilişkin temel davranış kalıplarının idrak edilmesini ve uygulamaya sokulmasını amaçlar. Tarafımızca geliştirilen bu eğitimimizin özelliği, katılımcıların kafalarındaki soru işaretlerini ve şüphelerini eğitim esnasında tartışma konusu yaparak Etkileşimli Eğitim Yöntemi uygulanmasıdır. Böylece eğitimimiz; açık bir iletişime, detaylı bir öğrenmeye ve kalıcı bir davranış değişikliğine sebep olmaktadır.
İçerikler:
Hedefler:
Bu eğitim sonunda katılımcılar;
Konularında becerilerini geliştirmeleri hedeflenmiştir.
Eğitim Yöntemi:
Sertifika :
Siyah Kare Eğitim ve Danışmanlık düzenlediği genel katılıma açık eğitimleri Gedik Üniversitesi ile iş birliği içerisinde düzenlemektedir.
Eğitim sonunda katılımcılara Gedik Üniversitesi onaylı sertifika verilecektir.
Eğitim Kayıt :
Bu eğitime kayıt olmak istiyorsanız info@siyahkare.com.tr ya da bunal@siyahkare.com.tr mail adresine katılmak istediğiniz eğitimin adını yazarak başvurabilirsiniz.