Katılımcı Profili

Satış ekipleri.

Süre: 1 gün – 09:00 – 16:00 saatleri arası

Katılımcı Sayısı: Bir grupta 20 kişi

Eğitimin Amacı

Eğitimin Amacı: Bu eğitimde satış ekipleri kendi iletişim süreçlerini sorgulayacak, nasıl iletişim kurduklarını, karşı taraftan nasıl algılandıklarını ve iletişimin önünü tıkayan bakış açılarını görme fırsatını yakalayacaklardır.

Eğitimin İçerikleri

İçerikler

  1. Satışta Etkili İletişimin Kilit Unsurları
  2. Satışta İyi Bir İlişki Yöneticisi miyim?
  3. Satış Süreçlerinde Nasıl Bir Tarz Sergiliyorum?
  4. Satışta Başkalarının Tarzına Uyum Sağlama, Etkileme
  5. Etkin Bir Satış Süreci için Etkin iletişim
  6. Sorunlu Durumlarda İlişki Yönetimi
  7. Zor Müşteriler, Zor İlişkiler
  8. Müşteri Davranışı ve Motivasyonu
  9. Satışta Farklı Stiller için farklı Satış Stratejileri Benimsemek
  10. Kişisel Aksiyon Planı

Hedefler ve Eğitim Yöntemi

Hedefler:

Bu eğitim sonunda katılımcılar;

  • Satışta müşteri ile iletişimin anlamını ve yöntemlerini tanımlayabilecek,
  • Farklı insanların/müşterilerin farklı iletişim tarzları olabileceğini öğrenecek, bu tarzların diğerlerini nasıl etkilediğini anlayacak,
  • Olumlu ilişkilere engel olan davranışların neler olduğunu anlayacak,
  • Her seviyede çalışanla etkili iletişim sağlayabilecek ve iyi ilişkiler kurabilecek,
  • Zorlu durumlarda ilişkileri yönetebilme becerisi edineceklerdir.

Eğitim Yöntemi:

  1. Tartışma ve değerlendirmeler
  2. Profil analizi
  3. Grup çalışmaları ve analizler
  4. Bireysel ve grup egzersizleri
  5. Oyunlar ve değerlendirmeler

Sertifika ve Eğitim Kayıt

Sertifika :

Siyah Kare Eğitim ve Danışmanlık düzenlediği genel katılıma açık eğitimleri Gedik Üniversitesi ile iş birliği içerisinde düzenlemektedir.

Eğitim sonunda katılımcılara Gedik Üniversitesi onaylı sertifika verilecektir.

Eğitim Kayıt : 

Bu eğitime kayıt olmak istiyorsanız info@siyahkare.com.tr ya da bunal@siyahkare.com.tr mail adresine katılmak istediğiniz eğitimin adını yazarak başvurabilirsiniz.