Kilit müşteri yöneticileri
Süre: 1 gün – 09:00 – 16:00 saatleri arası
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 20 kişi
Kilit müşteri yöneticileri
Süre: 1 gün – 09:00 – 16:00 saatleri arası
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 20 kişi
Eğitimin Amacı: Son yıllarda kilit müşteri yönetiminin stratejik bir konuma geldiği görülmektedir. Kilit müşteri yönetimine de uygulanabilen “Pareto Kuralı (20/80)” çerçevesinde, bir grup müşterinin, satış söz konusu olduğunda diğer müşterilere göre firma cirosunun daha büyük bir bölümünü oluşturdukları görülmektedir. Bu nedenle bu müşteri kesimine farklı yaklaşmak, ne tip özel avantajlar sağlanabileceği üzerine düşünmek ve onlara hangi hizmetlerin hangi koşullar altında sunulmasının daha doğru olacağı üzerine araştırma yapmak, kilit müşteri yönetimi planlamasında önemli yer tutan noktalardır.
Programın amacı, kilit müşterilerle ilişkide bulunan yönetici ve satış sorumlularının, kilit müşteri yönetimi teknikleri açısından nasıl bir bilgi, beceri ve stratejiye sahip olmalarının gerektiğini uygulamalı bir şekilde katılımcılara kazandırılmasıdır.
İçerikler:
Hedefler:
Bu eğitim sonunda katılımcılar;
Eğitim Yöntemi:
Sertifika :
Siyah Kare Eğitim ve Danışmanlık düzenlediği genel katılıma açık eğitimleri Gedik Üniversitesi ile iş birliği içerisinde düzenlemektedir.
Eğitim sonunda katılımcılara Gedik Üniversitesi onaylı sertifika verilecektir.
Eğitim Kayıt :
Bu eğitime kayıt olmak istiyorsanız info@siyahkare.com.tr ya da bunal@siyahkare.com.tr mail adresine katılmak istediğiniz eğitimin adını yazarak başvurabilirsiniz.