Müşterilerle dolaylı ya da direkt temasta bulunan tüm çalışanlar ve onların ilk kademe yöneticileri.
Süre: 1 gün – 09:00 – 16:00 saatleri arası
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 20 kişi
Müşterilerle dolaylı ya da direkt temasta bulunan tüm çalışanlar ve onların ilk kademe yöneticileri.
Süre: 1 gün – 09:00 – 16:00 saatleri arası
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 20 kişi
Eğitimin Amacı: Pek çok şirket, müşterilerin geçirdiği değişimin hızını ve içeriğini anlamaktan çok uzakta bulunmaktadır. ‘Müşteri Deneyimi’, müşterilerinizin markanız ile temas ettikleri her bir noktadaki ilişkileri doğrultusunda markanıza verdikleri toplam değeri ifade eder. Müşteri Deneyimi son yılların yükselen kavramı ve çok önemli bir rekabet avantajı olarak daha uzun süre gündemde kalacak gibi görünmektedir. Mevcut müşterilerini ellerinde tutmak, sadık bir müşteri kitlesi yaratmak ve yeni müşteriler kazanmak için hizmet verenler bakış açılarını ve paradigmalarını değiştirmek zorunda. Eğitimin amacı; değişimin katmanlarını aktarmak, Türkiye’de ve dünyada pek çok şirketin örneklerini katılımcılarla paylaşmak ve bu yolla kendi sektörlerine ve müşterilerine farklı bir açıdan bakmalarını sağlamaktır.
İçerikler:
Hedefler:
Bu eğitim sonunda katılımcılar;
Eğitim Yöntemi:
Sertifika :
Siyah Kare Eğitim ve Danışmanlık düzenlediği genel katılıma açık eğitimleri Gedik Üniversitesi ile iş birliği içerisinde düzenlemektedir.
Eğitim sonunda katılımcılara Gedik Üniversitesi onaylı sertifika verilecektir.
Eğitim Kayıt :
Bu eğitime kayıt olmak istiyorsanız info@siyahkare.com.tr ya da bunal@siyahkare.com.tr mail adresine katılmak istediğiniz eğitimin adını yazarak başvurabilirsiniz.