Kalitesini İşe Yansıtan Çalışan


    Hedef Kitle: Kalitesini işe yansıtmak isteyen, marka olmak ve bunun avantajlarından yararlanmak isteyen herkes.

    Süre: 1 Gün (09:00 – 16:00)

    Katılımcı Sayısı: Bir grupta 15 kişi

    Eğitimin Amacı:

    Kalitesini İşe Yansıtan Çalışan Olmak, bireyin yaptığı işin kalitesini garanti ettiğinin – yani işi yaptıktan sonra kontrol ettiğinin, işi yapmaktan gurur duyduğunun ve altına imzasını attığının – altını çizen son derece güçlü bir kavramdır.

    Hedefler: Bu eğitim sonunda katılımcılar;

    • Müşteri memnuniyeti sağlayabilecek.
    • Geleneksel kalite yaklaşımında yeni bir boyut olan kalitenin insan boyutunu fark edebilecekler.
    • Ürün ve hizmet kalitesinin yanı sıra kişisel iş kalitesinin gelişimine odaklanabilecekler.
    • Somut ve soyut kaliteyi geliştirebilecek pratik araçları öğrenip uygulayabilecekler.
    • Yüksek kişisel iş kalitesinin kendileri için avantajlarını fark edebilecekler.
    • Kalitenin iş ve özel hayatta vazgeçilmez bir kavram olduğunu anlayacaklar.
    • Adı, “İşe Kalitesini Yansıtan Çalışan” olarak özdeşleşecektir.

    Eğitim Yöntemi:

    • Tartışma ve değerlendirmeler
    • Profil analizi
    • İş kalitesi anketleri
    • Grup çalışmaları ve analizler
    • Bireysel ve grup egzersizleri
    • Oyunlar ve değerlendirmeler

    İçerik:

    • İşe ve Hayata Kalite Katmak
    • Kişisel Olarak Bana Faydası Nedir?
    • Daha Kaliteli İş Sonuçları için Farkındalık ve Bakış Açısı
    • Kalite Nasıl Algılanır, Nasıl Değerlendirilir? Diğerlerinin Kaliteye Dair Algısı Nedir?
    • Kalitenin Göreceli Olması Ne Demektir?
    • Kalite ve Ben = İşe Kalite Damgamı Nasıl Vururum?
        • Benden Ne Beklendiğini Tam Olarak Tanımlamak
        • Kaynakları, İhtiyaçları ve Kısıtları Netleştirmek
        • Kişisel Taahhüt
        • Performansı ve Çıktıyı Kontrol Etmek
        • Mükemmel Kaliteden Ödün Vermemek