Kalitesini İşe Yansıtan Çalışan
Hedef Kitle: Kalitesini işe yansıtmak isteyen, marka olmak ve bunun avantajlarından yararlanmak isteyen herkes.
Süre: 1 Gün (09:00 – 16:00)
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 15 kişi
Eğitimin Amacı:
Kalitesini İşe Yansıtan Çalışan Olmak, bireyin yaptığı işin kalitesini garanti ettiğinin – yani işi yaptıktan sonra kontrol ettiğinin, işi yapmaktan gurur duyduğunun ve altına imzasını attığının – altını çizen son derece güçlü bir kavramdır.
Hedefler: Bu eğitim sonunda katılımcılar;
- Müşteri memnuniyeti sağlayabilecek.
- Geleneksel kalite yaklaşımında yeni bir boyut olan kalitenin insan boyutunu fark edebilecekler.
- Ürün ve hizmet kalitesinin yanı sıra kişisel iş kalitesinin gelişimine odaklanabilecekler.
- Somut ve soyut kaliteyi geliştirebilecek pratik araçları öğrenip uygulayabilecekler.
- Yüksek kişisel iş kalitesinin kendileri için avantajlarını fark edebilecekler.
- Kalitenin iş ve özel hayatta vazgeçilmez bir kavram olduğunu anlayacaklar.
- Adı, “İşe Kalitesini Yansıtan Çalışan” olarak özdeşleşecektir.
Eğitim Yöntemi:
- Tartışma ve değerlendirmeler
- Profil analizi
- İş kalitesi anketleri
- Grup çalışmaları ve analizler
- Bireysel ve grup egzersizleri
- Oyunlar ve değerlendirmeler
İçerik:
- İşe ve Hayata Kalite Katmak
- Kişisel Olarak Bana Faydası Nedir?
- Daha Kaliteli İş Sonuçları için Farkındalık ve Bakış Açısı
- Kalite Nasıl Algılanır, Nasıl Değerlendirilir? Diğerlerinin Kaliteye Dair Algısı Nedir?
- Kalitenin Göreceli Olması Ne Demektir?
- Kalite ve Ben = İşe Kalite Damgamı Nasıl Vururum?
- Benden Ne Beklendiğini Tam Olarak Tanımlamak
- Kaynakları, İhtiyaçları ve Kısıtları Netleştirmek
- Kişisel Taahhüt
- Performansı ve Çıktıyı Kontrol Etmek
- Mükemmel Kaliteden Ödün Vermemek