Kazan/Kazan Yaklaşımı Uygulayın

    Hedef Kitle: Başarı ve sonuç odaklı çalışmak isteyen her seviyede yönetici ve çalışan,

    Süre: 1 Gün (09:00 – 16:00)

    Katılımcı Sayısı: Bir grupta 12 kişi

    Eğitimin Amacı:

    İş dünyasında, seçeneklerinin bu kadar fazla olduğu bugünün rekabetçi ortamında çalışanların sadece iletişim tekniklerini iyi biliyor olması yetmez. Çünkü iş dünyasında iletişim bir müzakere işidir. Bu seminer; çalışanların iletişimde kazan/kazan yaklaşımını uygulamaya yönelik bilgilerle donatarak, onların daha yüksek etkililikle çalışmalarına yardımcı olmak üzere, ülkemiz şartlarına en uygun şekilde hazırlanmıştır.

    Hedefler: Bu eğitim sonunda katılımcılar;

    • İnsan ilişkilerindeki etkisiz paradigmaların açıklanması;
      • kazan-kaybet,
      • kaybet-kazan,
      • kaybet-kaybet vs.
    • Kazan-Kazan ilişki biçiminin avantajlarının açıklanması.
    • Ekip çalışmasını geliştirmek için Kazan/Kazan diye düşünmenin geliştirilmesi.
    • Kazan/Kazan yaklaşımın biçiminin nasıl gerçekleştirileceğinin açıklanması.
    • Bir sorunun Kazan/Kazan anlayışıyla çözülmesi.
    • Performans anlaşmaları yapmak İçin Kazan/Kazan araçlarının kullanılması.

    Konularında becerilerinin geliştirmeleri hedeflenmiştir.

    Eğitim Yöntemi:

    • İnteraktif bilgi paylaşımı,
    • İşlenen tekniklerin daha iyi anlaşılmasını sağlayacak pek çok uygulama örneği.
    • Thomas Kilmann müzakere anketi,
    • Oyunlar ve değerlendirmeleri.
    • Video sunumu üzerine tartışmalar.

    İçerik:

    • Kişiler arası liderlik ilkeleri.
    • Karşılıklı Fayda Alışkanlığı.
    • Kazan/ Kazanın beş boyutu.
    • İş ilişkilerini geliştirmek.
    • Etkili bir işbirliğine gitmek.
    • Kazan/ Kazan anlayışıyla pazarlık yapmak.
    • Anlaşmazlıkları gidermek.
    • Kazan/ Kazan performans anlaşmaları yapmak.