Müşteri İlişkileri Yönetimi
Hedef Kitle: Koşullar ne olursa olsun, müşteri ile sürekli iletişi halinde olan tüm çalışanlar ve yöneticiler.
Süre: 1 Gün (09:00 – 16:00)
Eğitimin Amacı:
Bu eğitim programımızda, günümüzün rekabet ortamında kurumları farklılaştırmakta en belirleyici faktör olan müşteri odaklı düşünmenin önemini ve kurum adına müşteri ilişkilerini yürüten çalışanların davranışlarının sürece etkilerini mercek altına alacağız.
İçerik:
- Müşteri ve müşteriye hizmet,
- Müşteri odaklılık kavramı,
- Müşteri beklentilerini karşılama,
- Müşteri şikayetleri,
- Müşteri ile etkin iletişim,
- Müşteri ile yüz yüze iletişim,
- Müşteri ile telefonda iletişim,
- Müşteri ile yazılı iletişim,
- Müşteri ile ilişkilerde zor zamanlar,
- Müşteri problemleri,