Müşteri İlişkileri Yönetimi

    Hedef Kitle: Koşullar ne olursa olsun, müşteri ile sürekli iletişi halinde olan tüm çalışanlar ve yöneticiler.

    Süre: 1 Gün (09:00 – 16:00)

    Eğitimin Amacı:

    Bu eğitim programımızda, günümüzün rekabet ortamında kurumları farklılaştırmakta en belirleyici faktör olan müşteri odaklı düşünmenin önemini ve kurum adına müşteri ilişkilerini yürüten çalışanların davranışlarının sürece etkilerini mercek altına alacağız.

     İçerik:

    • Müşteri ve müşteriye hizmet,
    • Müşteri odaklılık kavramı,
    • Müşteri beklentilerini karşılama,
    • Müşteri şikayetleri,
    • Müşteri ile etkin iletişim,
    • Müşteri ile yüz yüze iletişim,
    • Müşteri ile telefonda iletişim,
    • Müşteri ile yazılı iletişim,
    • Müşteri ile ilişkilerde zor zamanlar,
    • Müşteri problemleri,