Müşterilerle dolaylı ya da direkt temasta bulunan tüm çalışanlar ve onların ilk kademe yöneticileri.
Süre: 1 gün – 09:00 – 16:00 saatleri arası
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 20 kişi
Müşterilerle dolaylı ya da direkt temasta bulunan tüm çalışanlar ve onların ilk kademe yöneticileri.
Süre: 1 gün – 09:00 – 16:00 saatleri arası
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 20 kişi
Eğitimin Amacı: Müşteri Odaklı Hizmet Becerilerini Geliştirme programında amacımız; katılımcıların “müşteri odaklı tutum ve davranışlar” konusunda farkındalık kazanması, müşteri gözünden bakabilmesi, öğrendiklerini davranışa dönüştürebilmesi için beceriler geliştirmesidir. Eğitimde dış müşteri kadar iç müşteri kavramına da yoğunlaşıyoruz. Farklı seviye ve sektörlerden örnekler ile katılımcıların müşteriler ile her temaslarında kurumun hizmet vaadini yerine getirmesi için gereken yaklaşım ve becerilere odaklanıyoruz.
İçerikler:
Hedefler:
Bu eğitim sonunda katılımcılar;
Eğitim Yöntemi:
Sertifika :
Siyah Kare Eğitim ve Danışmanlık düzenlediği genel katılıma açık eğitimleri Gedik Üniversitesi ile iş birliği içerisinde düzenlemektedir.
Eğitim sonunda katılımcılara Gedik Üniversitesi onaylı sertifika verilecektir.
Eğitim Kayıt :
Bu eğitime kayıt olmak istiyorsanız info@siyahkare.com.tr ya da bunal@siyahkare.com.tr mail adresine katılmak istediğiniz eğitimin adını yazarak başvurabilirsiniz.