Satışta İlişki Yönetimi
Hedef Kitle: Satış Ekipleri.
Süre: 1 Gün ( 09: 00-16: 00)
Katılımcı Sayısı: Bir grupta 12 kişi
Eğitimin Amacı:
Bu eğitimde satış ekipleri kendi iletişim süreçlerini sorgulayacak, nasıl iletişim kurduklarını, karşı taraftan nasıl algılandıklarını ve iletişimin önünü tıkayan bakış açılarını görme fırsatını yakalayacaklardır.
Hedefler: Bu eğitim sonunda katılımcılar;
- Satışta müşteri ile iletişimin anlamını ve yöntemlerini tanımlayabilecek,
- Farklı insanların/müşterilerin farklı iletişim tarzları olabileceğini öğrenecek, bu tarzların diğerlerini nasıl etkilediğini anlayacak,
- Olumlu ilişkilere engel olan davranışların neler olduğunu anlayacak,
- Her seviyede çalışanla etkili iletişim sağlayabilecek ve iyi ilişkiler kurabilecek,
- Zorlu durumlarda ilişkileri yönetebilme becerisi edineceklerdir.
Eğitim Yöntemi:
- Tartışma ve değerlendirmeler
- Profil analizi
- Zaman yönetimi anketleri
- Grup çalışmaları ve analizler
- Bireysel ve grup egzersizleri
- Oyunlar ve değerlendirmeler
İçerik:
- Satışta Etkili İletişimin Kilit Unsurları
- Satışta İyi Bir İlişki Yöneticisi miyim?
- Satış Süreçlerinde Nasıl Bir Tarz Sergiliyorum?
- Satışta Başkalarının Tarzına Uyum Sağlama, Etkileme
- Etkin Bir Satış Süreci için Etkin iletişim
- Sorunlu Durumlarda İlişki Yönetimi
- Zor Müşteriler, Zor İlişkiler
- Müşteri Davranışı ve Motivasyonu
- Satışta Farklı Stiller için farklı Satış Stratejileri Benimsemek
- Kişisel Aksiyon Planı