Satışta İlişki Yönetimi

    Hedef Kitle: Satış Ekipleri.

    Süre: 1 Gün ( 09: 00-16: 00)

    Katılımcı Sayısı: Bir grupta 12 kişi

    Eğitimin Amacı:

    Bu eğitimde satış ekipleri kendi iletişim süreçlerini sorgulayacak, nasıl iletişim kurduklarını, karşı taraftan nasıl algılandıklarını ve iletişimin önünü tıkayan bakış açılarını görme fırsatını yakalayacaklardır.

    Hedefler: Bu eğitim sonunda katılımcılar;

    • Satışta müşteri ile iletişimin anlamını ve yöntemlerini tanımlayabilecek,
    • Farklı insanların/müşterilerin farklı iletişim tarzları olabileceğini öğrenecek, bu tarzların diğerlerini nasıl etkilediğini anlayacak,
    • Olumlu ilişkilere engel olan davranışların neler olduğunu anlayacak,
    • Her seviyede çalışanla etkili iletişim sağlayabilecek ve iyi ilişkiler kurabilecek,
    • Zorlu durumlarda ilişkileri yönetebilme becerisi edineceklerdir.

    Eğitim Yöntemi:

    • Tartışma ve değerlendirmeler
    • Profil analizi
    • Zaman yönetimi anketleri
    • Grup çalışmaları ve analizler
    • Bireysel ve grup egzersizleri
    • Oyunlar ve değerlendirmeler

    İçerik:

    • Satışta Etkili İletişimin Kilit Unsurları
    • Satışta İyi Bir İlişki Yöneticisi miyim?
    • Satış Süreçlerinde Nasıl Bir Tarz Sergiliyorum?
    • Satışta Başkalarının Tarzına Uyum Sağlama, Etkileme
    • Etkin Bir Satış Süreci için Etkin iletişim
    • Sorunlu Durumlarda İlişki Yönetimi
    • Zor Müşteriler, Zor İlişkiler
    • Müşteri Davranışı ve Motivasyonu
    • Satışta Farklı Stiller için farklı Satış Stratejileri Benimsemek
    • Kişisel Aksiyon Planı