Telefonda İletişim

    Hedef Kitle: İletişimde telefonu etkin kullanmak isteyen herkes,

    Süre: 1 gün ( 09: 00-16: 00)

    Katılımcı Sayısı: Bir grupta 12 kişi

    Eğitimin Amacı:

    İnsanlar birbirleriyle bir fikri veya izlenimi paylaşmak, ihtiyaç duyulan bir işin yapılmasını istemek, onaylamak veya reddetmek, ikna etmek veya ikna edilmek, memnuniyet veya memnuniyetsizliği ifade etmek gibi farklı sebeplerle telefonda iletişim kurarlar. Eğitim, çağımızda yüz yüze iletişimin zor olduğu anlarımızda telefonda etkileşimi artırabileceğimiz temel davranış kalıplarının idrak edilmesi ve uygulamaya sokulmasını amaçlar.

    Hedefler: Bu eğitim sonunda katılımcıların;

    • Telefonda İletişimin anlamını tanımlayabilecek,
    • Kendi davranış profillerini ve bunun diğerleri ile olan etkileşimini analiz edebilecek,
    • Olumlu ilişkilere engel olan davranışları tanımlayacak,
    • Her seviyede müşterilerle farklı durumlarda telefonu etkin kullanabilecek,
    • Çevrelerinde saygı ve güven uyandırabilecek,
    • Kurumun gelişmesi ve işlerin yolunda gitmesi için kendi etki alanını doğru kullanacaklardır.

    Konularında becerilerini geliştirmeleri hedeflenmiştir.

    Eğitim Yöntemi:

    • İnteraktif bilgi paylaşımı,
    • Oyunlar ve değerlendirmeleri.
    • Video sunumu üzerine tartışmalar.

    İçerik:

    • İletişim, Mesajın Önemi
    • Ses tonu, Beden dili
    • Duymak Dinlemek Değildir
    • Bakmakla görmek arasında, duymakla dinlemek arasında ne fark vardır?
    • Aktif dinleme
    • Algılama
    • Algılama Farklarını Gidermek
    • Sesinizi Konuşturun
    • Yanılgılar
    • Her telefon konuşmasında, muhakkak etkilemek için gerekli olanlar
    • Telefon kullanımındaki sorunlar
    • Telefon kullanımının avantajları
    • Diksiyon mükemmeliyeti
    • Ses kontrolü
    • İnsanları en çok etkileyen 2 unsur: Güler yüz, Enerji
    • Bizi aradıkları zaman
    • Aktarmak
    • Beklemeye almak
    • Mesaj almak
    • Biz aradığımız zaman